Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Starcie o "Zgubę Alamara"

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> LARP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:15, 14 Wrz 2009 Temat postu: Starcie o "Zgubę Alamara"

Otóż wpadłem na pomysł urządzenia LARP-a w dniach 26 lub 27 września. Rozważam miejsca bliskie, jak np: las w Krywlanach. LARP odbędzie się w świecie autorskim.

Dawno temu przez Cesarstwo Vekri przeszła zaraza. Nikt nie wiedział skąd się wzięła, ani kto ją przywlókł, Wiadomo było, że powodowała szybką i bolesną śmierć. Jedni mówili, że to robota wiedźm, kara boska, a jeszcze inni, że to sprawka demonów. Jedno było pewne- nie można było jej uleczyć ani wonnymi ziołami, ani modlitwami i czarami kapłanów. Kościół Teldora w obronie ludzi powołał specjalną grupę składających się z najskuteczniejszych Inkwizytorów Płomiennego Serca, którzy mieli doświadczenie w niszczeniu demonicznych sił. Wybrali się do pierwszego z miast, w którym wybuchła zaraza- Catarnaun. Długie tygodnie czekano wieści od grupy, aż w końcu nadszedł długo oczekiwany moment. Z ośmiu ludzi wrócił tylko Inkwizytor Alamar. Był tylko cieniem człowieka, który wyruszył w drogę. Wkrótce zmarł, zupełnie jakby stracił całą chęć do życia. Przed śmiercią powiedział jedynie: "To co zapieczętowałem może w przyszłości być naszą nadzieją lub zgubą". Wkrótce tajemnicza choroba wygasła...

300 lat później nastała Wielka Wojna. Królestwo Oberon zostało napadnięte przez Cesarstwo Vekri. Tysiące ginął z imieniem swoich władców na ustach. Zakon Paladynów wspiera Oberon. Alleini, czyli Mroczni Paladyni knują swoje intrygi w cieniu. Elfy i Krasnoludy nie mieszają się do ludzkich konfliktów, ale wiedzą że to tylko kwestia czasu, aż wojna przyjdzie do ich siedzib. Gobliny rabują, korzystając z wojennej zawieruchy. Natomiast półdzicy orkowie szukają okazji do wykazania się w wojnie przeciw ludziom, chociaż co sprytniejsi wodzowie najmują się dla nich w zamian za broń i żywność.
Obecnie wojna tkwi w martwym punkcie, ale każda ze stron konfliktu szuka zapomnianej wiedzy, która przechyli szalę zwycięstwa na ich stronę. Sekret Alamara pogrzebany Catarnaun może być tym czego szukają. Czym jest "Zguba Alamara"? Co im przyniesie? Czas pokaże..."


Wkrótce postaram się umieścić listę ról, stronnictw, ras i klas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zayl
Ero-senin


Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 882
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kontenera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:34, 15 Wrz 2009 Temat postu:

Masz u mnie piwo Smile
W końcu kolejna osoba wzięła się za organizacje Smile
Jakbyś potrzebował pomocy zawsze chętny i do usług Smile



I żeby nie było będe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymen



Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:13, 15 Wrz 2009 Temat postu:

coś na temat tworzenia postać do larpa ? jakies szczególne profesje ?
Opis fajny jak dla mnie, gratz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:35, 16 Wrz 2009 Temat postu:

Będzie jakaś mapka, albo jakiś zarys geograficzny, polityczny? Kilka miast, kto gdzie rządzi, takie tam...
Cytat:
coś na temat tworzenia postać do larpa ?

Zapewne wybierasz rolę, stronnictwo, rasę i klasę i masz to co z tego wynika Razz
Cytat:
Czym jest "Zguba Alamara"?

Zapewne kluczami, bo te się zawsze gubią xD
Już rezerwuję sobie czas^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
None



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:08, 16 Wrz 2009 Temat postu:

Też bym wziął udział, gdyby to był jeszcze kolejny weekend. Od niedzieli do soboty mnie nie będzie i prawdopodobnie nie będę miał nawet dostępu do neta (a co za tym idzie, nie zrobię i nie wyślę postaci).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mocarrr
King of Disco


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:18, 16 Wrz 2009 Temat postu:

Piszę się i czekam cierpliwie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nosferatu



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z kanałów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:00, 17 Wrz 2009 Temat postu:

Możesz mnie dopisać do listy osób biorących udział w LARPE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosiek
Wielki JaSzczur


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:56, 17 Wrz 2009 Temat postu:

Dobra, mnie też dopisz xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andre



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:44, 17 Wrz 2009 Temat postu:

też dopisz, czekam niecierpliwie na dalsze info
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axe



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 6:51, 18 Wrz 2009 Temat postu:

dopisz i mnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:57, 18 Wrz 2009 Temat postu:

Dopisuj Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pendzel Kleosin
kendoka


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Grodu Kleosin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:58, 18 Wrz 2009 Temat postu:

Dodaj do zaznajomionych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kacpuś



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:46, 18 Wrz 2009 Temat postu:

Z chęcią
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:23, 19 Wrz 2009 Temat postu:

Wow! Nawet nie spodziewałem się takiego zainteresowania Very Happy
Dobra klasy i rasy:


Rasy i ich modyfikatory:
Człowiek- 1 HP, 1 MP
każda klasa

Elf- 0 HP, 2 MP
Wojownik
Mag
Łotrzyk
Tropiciel
Kapłan

Krasnolud- 3 HP
Wojownik
Tropiciel
Kapłan

Ork- 3 HP
Wojownik
Łotrzyk
Tropiciel
Kapłan



Teraz klasy:
1) Wojownik
+5 HP

2) Mag
+1 HP, +7 MP

3) Łotrzyk
+2 HP
- skrytobójstwo- podchodzisz od tyłu, klepiesz w plecy i mówisz na głos "skrytobójstwo". Ofiara pada martwa.
- Ogłuszenie- j.w. tyle, że mówi się "ogłuszenie", a ofiara jest ogłuszona na 5 min.
- Otwieranie zamków- łotrzyk musi w spokoju spędzić przy zamku 5 min. Wtedy otwiera go bez potrzebnego klucza.
- Cwaniak- Gdy używa się na nim czaru "prawdomówność" w jednym z trzech pytań może skłamać.

4) Tropiciel
+2 HP, +1 MP
- znajomość stworzeń- tropiciel wie ile HP i jakie słabości ma potwór, z którym walczy pod warunkiem, że pochodzi z tego samego świata co tropiciel.
- tropienie- tropiciel odczytuje ślady stworzeń. W praktyce pytasz pozafabularnie gdzie poszedł pan X. Musisz to zrobić z miejsca, gdzie ten ktoś stał, a NPC jeśli wie MUSI wskazać ci kierunek.
- Obalenie- czar kosztujący 1 MP. Po trafieniu MT ofiara musi paść na ziemię. Nie powoduje obrażeń, ale można wykorzystywać go do ucieczek i uzyskania przewagi w walce.

5) Paladyn
+ 3 HP
- leczenie x1 na godzinę (przywraca 1 HP)
- Magiczny pocisk- jeśli paladyn ma MP może użyć wymagającego jeden 1 MP pocisku powodującego utratę 1 HP.

6) Allein (Mroczny Paladyn)
+ 3 HP
- wyssanie życia x1 na godzinę (po dotknięciu ofiary odbiera jej 1 HP i przekazuje go tobie)
- Magiczny pocisk- jak u Paladyna.

7) Inkwizytor
+ 2 HP, +4 MP
- Gniew Boży- magiczny pocisk kosztujący 1 lub 2 MP i zadający tyle obrażeń ile zużyliśmy na niego many.
- Większe leczenie- Kosztuje 1 MP i przywraca 2 HP
- Fanatyzm- stan trwający do końca walki. Dodaje Inkwizytorowi 2 HP (dodatkowe, czyli po końcu walki nie może zginąć jak ma np: 1 HP), odporność na strach i czary kontrolujące umysł. Może być użyty tylko raz na 2h.

8 ) Kapłan
+ 2 HP, +4 MP
- Większe leczenie- jak u Inkwizytora.
- Ochrona- kosztuje 1 MP i dodaje osobie na którą zostanie rzucony na 20 min + 1 HP.
- Mocarz- kosztujący 3 MP czar daje osobie na którą został rzucony większą siłę, dzięki czemu przez 10 min zadaje 2 HP obrażeń, a nie 1.
- Rytuały- Gdy w pobliżu jest MG można zrobić rytuał o konkretny efekt. Jeśli liczba wiernych i oprawa modlitwy będą adekwatne do prośby zostanie ona spełniona. Jeśli uznam, że jednak to zamało to dam coś w zamian. Np: Po walce trzech wiernych modli się o wskrzeszenie druha. To za mało, więc np: zamiast tego każdy zostanie uleczony z 1 HP obrażeń.

Poza tym KAŻDY ma wybrać swoje bóstwo opiekuńcze:
Teldor- dobry bóg
Melkor- zły bóg

Lista postaci:
1. Tajna Grupa Uderzeniowa Królestwa Oberon
2. Siły Cesarstwa Vekri
3. Mobki- czyli przeszkadzacze dla graczy
4. Grupy poszukiwaczy przygód
NPC-ów już mam, ale jakby ktoś bardzo chciał to mogę przyjąć do tego grona

I proszę aby bronie były adekwatne do postaci. Niech nie będzie łotrzyków biegających z dwuręcznymi mieczami i magów w płytówkach. Za pancerz nie będzie punktów, chyba że pancerz będzie fajnie zrobiony.

I teraz słucham pytań.


Ostatnio zmieniony przez Poleander dnia Sob 19:40, 19 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andre



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:46, 19 Wrz 2009 Temat postu:

jedyna rzecz której nie kminie, to czemu krasnal daje +3 do mp?? Krasnale to raczej zawsze do defa / hp dają, ale to twoja autorka więc może jest inaczej ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> LARP Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin