Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Warhammer II - Dodatkowe Profesje

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> Warhammer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
laska
Prawie Siewca Grozy


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:38, 10 Lut 2007 Temat postu: Warhammer II - Dodatkowe Profesje

Znaleźliście jakieś fajne profesje do drugiej części młotka? A może sami stworzyliście coś fajnego? Walcie tutaj informacje o profesjach których nie ma w podręczniku a które są warte uwagi. W wypadku gdy to będzie profesja stworzona przez kogoś innego, proszę o podanie źródła bądź autora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosiek
Wielki JaSzczur


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:33, 24 Wrz 2007 Temat postu:

Jał... Ale ten temat daaawno nie był ruszany... Dobra, mój propozycyj na profkę jest następujący (mimo iż w podręcznikach jest odradzany) : Czarodziej Bitewny. Nad samą tradycją magii jeszcze pracuję, al dla Kolegium Śmierci już mam bardzo ładne czary . natomiast sama profesja prezentuje się następująco:
Krąg pierwszy:
WW US K Odp Zr Int SW Ogd
+15 -- +10 +5 +5 +15 +25 +10
A Żyw Mag
+1 +3 +2

Umiejętności:
Czytanie i pisanie, Ukrywanie się, Skradanie się, Jeździectwo, Dowodzenie, Zastraszanie, S.język (bitewny), S.znaki (Bitewne), Magia Powszechna (dowolne 3), Nauka (magia), j. tajemny (magiczny), Znaj. języka (dowolne 2)
Zdolności:
Dotyk mocy (kumul.*), Morderczy pocisk (kumul.*), Magia tajemna bitewna dow. tradycji (ok. 5 zaklęć na lv), Medytacja, Zmysł magii

*Kumulatywny - zasada opcjonalna: zdolności po kilkakrotnym wyborze zwiększają swoje możliwości.

A zaklęcia jeszcze dopracuję, proszę o czas
Powrót do góry
Zobacz profil autora
laska
Prawie Siewca Grozy


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:48, 25 Wrz 2007 Temat postu:

hmm, ciekawe Wink czekam na ciąg dalszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosiek
Wielki JaSzczur


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:14, 25 Wrz 2007 Temat postu:

Jak obiecałem kilka czarów dla tradycji bitewnej Shyish:
Wirująca Śmierć
Poz. mocy:11
Składnik: Fragment klingi broni, który niegdyś utkwił we wrogu dowolnego kolegium
Działanie: Czarodziej tworzy kosę z ametystowej energii, którą później ciska we wrogów. Jest to magiczny pocisk o sile 5, który rani jednego przeciwnika 2+Mag razy, albo tyleż innych wrogów.
Tysiąc Kos
Poz. Mocy: 17
Składnik: Karta Tarota - Śmierć (+3)
Czas działania: Liczba rund równa magii czarodzieja + kolejne udane testy odporności przedłużające działanie o kolejną rundę
Działanie: Czarodziej kumuluje między dłońmi olbrzymie ilości energii Shyish, po czym uwalnia ją formując olbrzymią ilość (Mag x10 x modyfikator splatania magii) kos. Oręż lewituje nisko nad ziemią doskonale zgrywając się z ruchami czarodzieja (oraz jego kostura w postaci kosy) pozwalając wycinać całe armie. Kosy pojaiwają się najdalej 5m przed magiem. Po użyciu tego czaru wskazany jest zwykły test odporności (od wyższych poziomów jego trudność spada), czy czarodziej będzie w stanie rzucać dalej czary i czy utrzyma zaklęcie.
Bicz Żniwiarza
P. mocy: 18
Składnik: czaszka osoby ściętej kosą (+3)
Warunek: Wcześniej musi zostać rzucone i utrzymane przez co najmniej rundę zaklęcie Tysiąc Kos
Działanie: Wszystkie kosy z poprzedniego czaru układają się idealnie wszerz dłoni maga (wyłączając jego własną kosę działającą również jak kostur) w linii prostej. Może nimi ciąć na dowolnej płaszczyźnie. Zaletą co do poprzedniego czaru jest nieporównanie większy zasięg. Na każdą kosę przypada 2m, przy czym brak jest prześwitu między kolejnymi ostrzami. Taki łańcuch pił tarczowych dosłownie xP
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yawaris
Skromny i Pokorny


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:23, 25 Wrz 2007 Temat postu:

Prawda rozpierdalator niezly ... niewiem czemu ale przypomina mi nieco dowodce elfich wardancerow ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:12, 26 Wrz 2007 Temat postu:

Wszystko pięknie i ładnie ale Magowie bitewni Imperium nie zostają poszukiwaczami przygód ', muszą być pod ciągłą kontrolą swojego kolegium i sił imperilanych... Więc już sama idea porwadzenia takiej postaci to z bitwy na bitwę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yawaris
Skromny i Pokorny


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:11, 26 Wrz 2007 Temat postu:

Dodajmy jeszcze krasnoludzkiego komandosa ... Zdolnosci: skoki na linie z zyrokoptera, charakteryzacja, uzywanie broni (wszystkie) itp itd :hamster_XD:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kelus
3v1l l33t


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:54, 26 Wrz 2007 Temat postu:

hehehhe dobre :hamster_explain:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosiek
Wielki JaSzczur


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:03, 27 Wrz 2007 Temat postu:

Mam serio tego KK rozpisać? :hamster_XD:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:28, 27 Wrz 2007 Temat postu:

:hamster_giveup:
To ja opisze profesje Suppa Sajayin :hamster_furious: i Duel Mastera ,no i oczywiście profesje Yatta Man
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> Warhammer Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin