Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Larp WH40K

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> Pogaduchy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
kelus
3v1l l33t


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:08, 12 Sie 2007 Temat postu:

Okulary ochronne to podstawa, bez nich nie ma mowy brania udziału w larpie

A pomysł larpa w mieście jest lekko nie odpowiedzialny, bo nawet nie chodzi o wystraszenie ludzi, a raczej ich zdrowie, jedna zabłąkana kulka może wyrządzić wiele szkody Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:52, 12 Sie 2007 Temat postu:

Pomysł LARPa w Mieście jest dobry Razz Tylko że nie TEGO xD<lol2>

Ma ktoś jakiś DOBRY pomysł na miejscówkę? Najlepiej sprawdzoną, niedaleko miasta lub gdzieś w[byle by były warunki]. Można więc powiedzieć że to taki mały konkurs Smile Na najlepszą miejscówkę xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:54, 12 Sie 2007 Temat postu:

Kelus ma racje... gra w mieście odpada...
Co do mechaniki to już jako tako jest przygotowana, w sumie niemal nie bedzie sie różniła od zasad LARP-ów poprzednich.
Natomiast rasy lub stronictwa będa miały swoje zasady sepcjalne i lekki rozpis atrybutów fizycznych (np. Orkowie mają 1pkt życia więcej)...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
None



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:06, 12 Sie 2007 Temat postu:

Co do miejsca to wspomniane przeze mnie Hryniewicze byłyby idealne, trzeba by było jednak zachować ostrożność, gdyż w jednym z budynków jest dużo szkła, a w żadnym nie ma poręczy, jednak miejsce było już wielokrotnie sprawdzane.

A co do ras to ja poproszę o szczegóły dotyczące Tau jak cośRazz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:31, 12 Sie 2007 Temat postu:

Jutro sie tym juz zajme na poważnie :hamster_smoke: ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kelus
3v1l l33t


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:51, 13 Sie 2007 Temat postu:

Również optuję za Hrynkami Wink Ta miejscówa na 100% się sprawdzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:13, 13 Sie 2007 Temat postu:

Ja z sarq'em zajęliśmy się jako takim przygotowaniem tego czegoś Smile[znaczy on więcej zrobił a ja prawie nic xD<lol2>]
Zajmijcie się znalezieniem miejsca Smile Tego nam potrzeba Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sarqah



Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 15:34, 13 Sie 2007 Temat postu:

Zaprezentuje jako-takie pomysly na kilka umiejetnosci:

Umiejetnosci(po jednaj dla kazdej postaci, chyba ze napisano inaczej np. ludzie):
-strzelectwo
-walka wrecz
-uzywanie tarczy
-inzynier
-paramedyk
-umiejetnosci magiczne

Umiejetnosci dodatkowe:
-specjalizacja w strzelectwie
-specjalizacja w walce wrecz
-specjalizacja w umiejetnosciach magicznych

Opis umiejetnosci:
-strzelectwo – potrafisz poslugiwac sie brnia dystansowa na podstawowym poziomie (zaladowywanie, przeladowywanie, strzelanie). Max ilosc nabojow w magazynku 1\2
-walka wrecz – potrafisz poslugiwac sie jedna bronia jednoreczna lub jedna bronia dworeczna. Tylko imperium, orkowie i Tau-kasta ognia. Dozwolone bronie:
-(tu cos trzeba wpisac)
-
-
-uzywanie tarczy - potrafisz uzywac malej tarczy i pistoletu lub wiekrzej tarczy i broni do walki wrecz. Tylko imperium, orkowie i Tau-kasta ognia.
-inzynier – jestes w stanie naprawic zniszczona bron, zbroje lub tarcze Tylko Tau.
-paramedyk – mozesz leczyc siebie lub innych uzywajac bandazy (+2pz) Tylko imperium i Tau
Opis dodatkowych umiejetnosci:
-specjalizacja w strzelectwie – perfekcyjnie poslugujesz sie bronia zasiegowa. Max nabojow w magazynku 1\1. Tylko imperium i Tau
-specjaizacja w walce wrecz – perfekcyjnie poslugujesz sie bronia wrecz, mozesz walczyc dwiema bronmi jednoczesnie, ponadto umiesz walczyc kada bronia. Tylko orkowie.

Tutaj opisze kilka ras(te, ktore wydaly mi sie najleprze):

Imperium – wszechstronnie uzdolnieni ludzie, zdolni do walki wrecz, jak i do walki na odleglosc.

Umiejetnosci podstawowe ludzi:
-walka wrecz
-strzelectwo
-jedna wybrana umiejetnosc

Zabronione umiejetnosci ludzi:
-specjalizacja w walce wrecz
-inzynier


Orkowie – rasa walecznych humanoidow, specjalizujacych sie w walce wrecz, wytrzymali, lecz malo odporni a obrazenia. Ich umiejetnosci strzeleckie siegaja dna, dlatego zdecydowali sie na odlozenie pistoletow na bok. Kazdy jeden z wlasnej woli nie odali sie sam na krok od swojej grupy.

Umiejetnosci podstawowe orkow:
-walka wrecz
-uzywanie tarczy

Zabronione umiejetnosci orkow:
-inzynier
-paramedyk
-specjalizacja w strzelectwie

Specjalne – nie moga uzywac ciezkich(metalowych) pancerzy, ale maja mocna skore co dodaje im +1pz


I specjalnie dla None:

Tau – humanoidy duzo bardziej kruche niz ludzie, rzez co nie nadaja sie do walki wrecz. Jednak mimo tej wady, sa swietnymi strzelcami. Rod Tau dzieli sien a poszczegne kasty
-kasta ognia – rod wojownikow, wycwiczeni sa w strzelectwie lepiej niz ich pobratyncy
-kasta ziemi – rod inzynierow, wszyscy z nich zanja sie na inzynierii.

Umiejetnosci podstawowe Tau:
-specjalizacja w strzelectwie
-kasta ognia – walka wrecz
-kasta ziemi – inzynier

Zabronione umiejetnosci Tau:
-walka wrecz (poza kasta ognia)
-specjalizacja w walce wrecz
-uzywanie tarczy(poza kasta ognia)
-kasta ognia – paramedyk

Jest to wytwor jednego poznego wieczoru i wiadomosci zebranych na wikipedii. Calosc wymaga dopracowania, i jezeli pomysl sie przyjmie zrobie to jak najlepiej. Przewidziana jest jeszcze rasa Eldarow, zajmujaca sie magia... Ale to jest jeszcze do przedyskutowania. Rozpisane na czesci pierwsze. Nie czepiajcie sie szczegolow, ale pomysly na przydatne umiejetnosci beda mile widziane. Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:38, 13 Sie 2007 Temat postu:

do inzyniera się przyczepię, jak to naprawić zepsutą broń i pancerz? To musiło by się na jakiejś zasadzie psuć więc coś chyba jakoś dziwne Neutral
Do strzelectwa: A na jakiej ty zasadzie chcesz sprawdzać jaka jest pojemność magazynka? Zresztą ja planowałem sobie kupic coś a'la "pompka" a tam już wcale nie ma magazynka i co teraz? Zresztą łątwo oszukać bo nikt tego nie sprawdzi, bo i jak?"Pokaż magazynek" -_-
Hmm...sarq to może nawiążmy konkretną współpracę i przeróbmy wszystko a dopiero później opublikuje się? Co ty na to? Napiszesz na gg albo PW albo co tam sobie chcesz xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Faust
Matka


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Białegostoku :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:34, 13 Sie 2007 Temat postu:

Własnie chciałem zauważyć te same błędy co Tuerth, z tym magazynkiem i tymi zepsuciami broni ( no chyba że powsypujemy tam piasku i na serio bedize sie psuła tylko ze osoba zajmujaca stanowisko inzyniera na serio umiałą by to naprawic [ nie chcem sie chwalic ale ja bym sie nadawał]) Wink a tako to moze byc Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sarqah



Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 18:25, 13 Sie 2007 Temat postu:

Co do napelniania magazynka do polowy - w tej zabawie nie chodzi o oszukiwanie, a o dobra zabawe. Jezeli ktos ma zamiar psuc sobie i innym gre niech lepiej zostanie w domu. Jest to rzecz nie ocenialna, ale kazdy ma swoje sumienie...
A co do psucia sie broni - to raczej kwestia utrzymywania klimatu. Jezeli przeciwnik uderzeniem pcv-ki wytraci Ci bron z reki, to taka bron jest uznawana za zepsuta. Tak samo, jak gdy spadnie Ci ze znacznej wysokosci(gdy siedzisz na drzewie na przyklad) lub gdy dostaniesz kulke w sam srodek lufy. Wtedy inzynier za pomoca odpowiednich narzedzi(dostanie male pudeleczko z kilkoma przyborami) i wykorzystujac odrobine czasu(dajmy na to 10min) moze taka bron naprawic. Wszystko kwestia utrzymywanie klimatu. Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:59, 13 Sie 2007 Temat postu:

A co z użyciem broni bezmagazynkowej??Razz[Czyli wsyp graść kulek do broni i strzelasz]
Do rozpisania: Zasady psucia się broni, myślę żeby rozszerzyć umiejętność inżynier[a bo ja wiem, moze jakieś miny czy coś takiego ?]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sarqah



Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 10:21, 14 Sie 2007 Temat postu:

Mozna by. Wszystko jest do przedyskutowania. Dzisiaj prawdopodobnie nie bede mial zasu, zeby cokolwiek zrobic, ale na pewno w przyszlym tygodniu zajme sie tym bardziej. Moze mozna by sie spotkac w kilka osob, i cos pomyslec razem, na miejscu... Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:39, 14 Sie 2007 Temat postu:

Brakuje mi kultystów (ZANACZAM klutysów, nie wojowników) chaosu, no i kliamtu... ja bym troszke to zmnienił choć musze sie zastanowić, i dlatego chciałem sie skontaknować z D. ...
W WH40k bardzo dużą role gra religia. Imperium, orkowie i chaos. Te "frakcje" są ślepo posłuszni swojej wierze, każdy żołnierz imperium z dumą oddaje życie w imię Imperatora i Sigmara, orkowie wierzą w wielką rozpierduche co można przetłumaczyć jako "Waaagh", a każdy kultysta zrobi wszystko aby sie przypodobać sie mrocznym bóstwom.
Zaś Tau walczął o większe dobre, czyli też w coś wierzą co im dodaje sił...
jeszcze dziś napisze jakie ja bym dał zasady i wszystko przedyskutuejmy na spokojnie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sarqah



Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 18:16, 14 Sie 2007 Temat postu:

Oczywiscie, moje pomysly nie zawiraja w sobie ani troche religii czy magii. To czysta mechanika tworzenia postaci. Nic wielkiego, ale zawsze bedzie sie o co oprzec. Ja wciaz jestem za spotkaniem sie i przedyskutowaniem wszystkich za i przeciw na spokojnie. Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> Pogaduchy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin