Autor Wiadomość
Vasemir
PostWysłany: Pon 21:05, 22 Lut 2010    Temat postu:

Z powodu braku chętnych impreza zostaje odwołana. Nie uzbieraliśmy wystarczającej liczby osób.
Vasemir
PostWysłany: Czw 16:03, 18 Lut 2010    Temat postu:

Ostateczny termin zbierania zaliczek jest 20. lutego o 15.00 w 3 Koronach. Jeśli nie zbierze się wystarczająca liczba chętnych, będziemy zmuszeni odwołać imprezę.
Zayl
PostWysłany: Śro 11:32, 03 Lut 2010    Temat postu:

Chodziło mi o dzisiejszą środę ale nie jestem w stanie się zjawić^.^ i niestety do końca tygodnia będe nieuchwytny. Co najwyżej można próbować umówić się ze mną osobiście:
661691248
jak będe przypadkiem w mieście to będe mógł odebrać gotówkę
tuerth
PostWysłany: Wto 9:32, 02 Lut 2010    Temat postu:

A od której będziesz?
Zayl
PostWysłany: Pon 16:44, 01 Lut 2010    Temat postu:

Środa 19 będe w 3 koronach pewnie do 22. Zainteresowani wpłaceniem zaliczki zapraszam Smile
Did
PostWysłany: Nie 18:09, 31 Sty 2010    Temat postu:

mnie też prosze dopisać do listy Smile
Vasemir
PostWysłany: Pią 14:13, 29 Sty 2010    Temat postu:

Pieniądze zwrócimy, gdyby się okazało, że nie uzbiera się przynajmniej 20 osób - wtedy po prostu nie będziemy mieli jak przeprowadzić tej imprezy.
nosferatu
PostWysłany: Śro 12:54, 27 Sty 2010    Temat postu:

Mam pytanie to ile będzie osób jak wszystkie osoby się zgłoszą i pojadą? 32?

Ja, z chęcią się tam wybiorę (trzeba szybko kombinować kasę bo jeszcze miejsc zabraknie Smile)
A zaliczki jest zwracana jakby ktoś nie mógł pojechać z jakiegoś nagłego wypadku?

Edit: Nie ważne nie doczytałem regulaminu
tuerth
PostWysłany: Wto 10:45, 26 Sty 2010    Temat postu:

fajnie...
To informuj też o innych terminach kiedy cie można złapać
Zayl
PostWysłany: Pon 21:28, 25 Sty 2010    Temat postu:

Adamek napisał:
jak tylko dorwę zayla to wpłacam zaliczkę Wink...



Jest to możliwe w czwartek od 16,30 w Savonie w centrum Rynek Kościuszki 8. Posiedzimy pewnie do 18. Więc zapraszamy chętnych.
Poleander
PostWysłany: Pon 11:13, 25 Sty 2010    Temat postu:

Jak dla mnie miodzio =D Z chęcią wezmę udział
Adamek
PostWysłany: Pon 10:09, 25 Sty 2010    Temat postu:

Zapowiada się świetnie Wink, jak tylko dorwę zayla to wpłacam zaliczkę Wink...
Vasemir
PostWysłany: Nie 22:48, 24 Sty 2010    Temat postu: Kruszyniany 13.03.2010

Wikipedia napisał:
Kruszyniany – wieś w Polsce położona w województwie podlaskim, w powiecie sokólskim, w gminie Krynki.

Wieś położona w pobliżu rzeczki Nietupy na skraju znajdujących się nad nią łąk, lasów oraz wzniesień (rozciągających się w kierunku pd.-wsch. od wsi) dochodzących do 161 m n.p.m.

Wieś została założona prawdopodobnie w wieku XVI. W dniu 12 marca 1679 r. Jan III Sobieski nadał Tatarom m.in. Kruszyniany oraz pobliskie wsie Nietupa, Łużany jak też część Poniatowicz. Osadzeni muzułmanie, zwani lipkami walczyli po stronie Polski w wojnie z Turkami. W Kruszynianach (obok ok. 45 innych rodzin) osiadł na stałe płk. Samuel Murza Krzeczowski, który uratował życie królowi w bitwie pod Parkanami. W drodze na sejm do Grodna król zatrzymał się u Krzeczkowskiego. Kruszyniany stanowiły duży ośrodek muzułmański. Tutaj sporządzano dzieła o treści religijno-obyczajowej tzw. kitaby. Jeden z nich powstał w 1792 r. dzięki kopiście Jusufowi Heliaszewiczowi.



W tymże miejscu znajduje się gospodarstwo agroturystyczne o nazwie "Tatarska Jurta", prowadzone przez Dżennetę Bogdanowicz. Prowadzoną tam gospodę możemy wynająć... i Blady Gród taki zamiar.


13 marca zamierzamy zorganizować tam imprezę, na której moglibyśmy rozegrać kilka LARPów, poużywać bezpieczniaków i ogólnie spędzić przyjemnie czas. Pierwsze atrakcje są planowane na godzinę 12:30, zaś pierwszy LARP rozpocznie się o 13:30. Impreza potrwa do późnych godzin wieczornych lub też poranka kolejnego dnia... W każdym razie powrót jest planowany o 11:20.

Satelitarne zdjęcie Kruszynian.
Dojechać tam można samodzielnie - prawdopodobnie najlepiej przez Bobrowniki lub Krynki lub też autobusem PKS. Organizatorzy będą tego dnia czekać na Dworcu PKS:
1. Od 7.40 do 7.55, podczas gdy autobus odjeżdża o 8.00.
2. Od 11.00 do 11.15, podczas gdy autobus odjeżdża o 11.20.
Koszt normalnego biletu PKS wynosi 12,50zł.

Impreza zakłada nocleg w gospodzie "Tatarska Jurta". Karczma jest wyremontowana, serwuje porządne jedzenie (osobiście za to ręczę! Very Happy), oferuje odpowiednie warunki sanitarne. Więcej możecie się dowiedzieć TUTAJ.








Program imprezy:
Kod:
Sobota:
12.30  Walka w Kręgach
13.30  LARP "Wielkanocny"
18.00  obiadokolacja
18.30  Turniej walki bronią bezpieczną
20.00  LARP w klimacie fantasy [więcej informacji wkrótce]

Niedziela:
11.20  Powrót.

Poza tym: możliwość zorganizowania kuligu, rozpalenia ogniska, zwiedzenia meczetu oraz mizaru.



Jak zauważyliście, w plan wliczona jest obiadokolacja. Jak mówiłem, serwuje się tam porządne jedzenie i myślę, że będzie można się najeść po całym dniu i przed całym wieczorem. Śniadanie natomiast każdy organizuje we własnym zakresie - Organizatorzy prawdopodobnie coś udostępnią, jednak we wsi nie ma sklepu spożywczego.
W każdej chwili w gospodzie będzie można zamówić posiłek nie wliczony w koszt imprezy.

Cena imprezy wynosi natomiast 55zł, a wliczony jest w to nocleg, obiadokolacja i rekwizyty potrzebne na LARPy.
By znaleźć się na liście należy wpłacić zaliczkę [do mnie lub do Zayla] w wysokości 25zł do 15 lutego.

Obecnie jest 27 miejsc wolnych, z czego dodatkowo 3 zarezerwowane.


Regulamin imprezy:
Kod:
1. Uczestnikiem jest każda osoba, która uiściła akredytację. Przez akredytację należy rozumieć opłatę, która zostanie przeznaczona na pokrycie kosztów związanych z organizacją i obsługą imprezy. Akredytacja wynosi 55zł i nie ulega zwrotowi.
2. W LARPach nie mogą brać udziału osoby będące pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
3. Zabronione jest używanie sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub bez zgody właściciela bądź organizatora.
4. Organizatorzy mogą nakazać opuszczenie terenu LARPa, jeśli uznają, iż gracz zachowuje się nieodpowiednio lub utrudnia prowadzenie gry.
5. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do wykonywania poleceń organizatorów.
6. Każdy uczestnik ma obowiązek utrzymania czystości i porządku.
7. Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy zgubione czy stracone podczas konwentu.
8. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany planu imprezy w razie szczególnych okoliczności.
9. Organizatorzy nie zwracają wpłaconych zaliczek.
10. Uczestnicy mają zakaz używania broni, jej replik lub materiałów wybuchowych na terenie imprezy chyba, że Organizator oświadczy inaczej.
11. Za dokonane szkody odpowiedzialność finansową ponoszą sprawcy.
12. Uczestnicy imprezy zobowiązani są do przestrzegania powyższego regulaminu.



Blady Gród zaprasza!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group