Autor Wiadomość
Adamek
PostWysłany: Czw 22:28, 27 Wrz 2007    Temat postu:

:hamster_giveup:
To ja opisze profesje Suppa Sajayin :hamster_furious: i Duel Mastera ,no i oczywiście profesje Yatta Man
Kosiek
PostWysłany: Czw 19:03, 27 Wrz 2007    Temat postu:

Mam serio tego KK rozpisać? :hamster_XD:
kelus
PostWysłany: Śro 8:54, 26 Wrz 2007    Temat postu:

hehehhe dobre :hamster_explain:
yawaris
PostWysłany: Śro 8:11, 26 Wrz 2007    Temat postu:

Dodajmy jeszcze krasnoludzkiego komandosa ... Zdolnosci: skoki na linie z zyrokoptera, charakteryzacja, uzywanie broni (wszystkie) itp itd :hamster_XD:
Adamek
PostWysłany: Śro 6:12, 26 Wrz 2007    Temat postu:

Wszystko pięknie i ładnie ale Magowie bitewni Imperium nie zostają poszukiwaczami przygód ', muszą być pod ciągłą kontrolą swojego kolegium i sił imperilanych... Więc już sama idea porwadzenia takiej postaci to z bitwy na bitwę
yawaris
PostWysłany: Wto 19:23, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Prawda rozpierdalator niezly ... niewiem czemu ale przypomina mi nieco dowodce elfich wardancerow ....
Kosiek
PostWysłany: Wto 18:14, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Jak obiecałem kilka czarów dla tradycji bitewnej Shyish:
Wirująca Śmierć
Poz. mocy:11
Składnik: Fragment klingi broni, który niegdyś utkwił we wrogu dowolnego kolegium
Działanie: Czarodziej tworzy kosę z ametystowej energii, którą później ciska we wrogów. Jest to magiczny pocisk o sile 5, który rani jednego przeciwnika 2+Mag razy, albo tyleż innych wrogów.
Tysiąc Kos
Poz. Mocy: 17
Składnik: Karta Tarota - Śmierć (+3)
Czas działania: Liczba rund równa magii czarodzieja + kolejne udane testy odporności przedłużające działanie o kolejną rundę
Działanie: Czarodziej kumuluje między dłońmi olbrzymie ilości energii Shyish, po czym uwalnia ją formując olbrzymią ilość (Mag x10 x modyfikator splatania magii) kos. Oręż lewituje nisko nad ziemią doskonale zgrywając się z ruchami czarodzieja (oraz jego kostura w postaci kosy) pozwalając wycinać całe armie. Kosy pojaiwają się najdalej 5m przed magiem. Po użyciu tego czaru wskazany jest zwykły test odporności (od wyższych poziomów jego trudność spada), czy czarodziej będzie w stanie rzucać dalej czary i czy utrzyma zaklęcie.
Bicz Żniwiarza
P. mocy: 18
Składnik: czaszka osoby ściętej kosą (+3)
Warunek: Wcześniej musi zostać rzucone i utrzymane przez co najmniej rundę zaklęcie Tysiąc Kos
Działanie: Wszystkie kosy z poprzedniego czaru układają się idealnie wszerz dłoni maga (wyłączając jego własną kosę działającą również jak kostur) w linii prostej. Może nimi ciąć na dowolnej płaszczyźnie. Zaletą co do poprzedniego czaru jest nieporównanie większy zasięg. Na każdą kosę przypada 2m, przy czym brak jest prześwitu między kolejnymi ostrzami. Taki łańcuch pił tarczowych dosłownie xP
laska
PostWysłany: Wto 10:48, 25 Wrz 2007    Temat postu:

hmm, ciekawe Wink czekam na ciąg dalszy.
Kosiek
PostWysłany: Pon 18:33, 24 Wrz 2007    Temat postu:

Jał... Ale ten temat daaawno nie był ruszany... Dobra, mój propozycyj na profkę jest następujący (mimo iż w podręcznikach jest odradzany) : Czarodziej Bitewny. Nad samą tradycją magii jeszcze pracuję, al dla Kolegium Śmierci już mam bardzo ładne czary . natomiast sama profesja prezentuje się następująco:
Krąg pierwszy:
WW US K Odp Zr Int SW Ogd
+15 -- +10 +5 +5 +15 +25 +10
A Żyw Mag
+1 +3 +2

Umiejętności:
Czytanie i pisanie, Ukrywanie się, Skradanie się, Jeździectwo, Dowodzenie, Zastraszanie, S.język (bitewny), S.znaki (Bitewne), Magia Powszechna (dowolne 3), Nauka (magia), j. tajemny (magiczny), Znaj. języka (dowolne 2)
Zdolności:
Dotyk mocy (kumul.*), Morderczy pocisk (kumul.*), Magia tajemna bitewna dow. tradycji (ok. 5 zaklęć na lv), Medytacja, Zmysł magii

*Kumulatywny - zasada opcjonalna: zdolności po kilkakrotnym wyborze zwiększają swoje możliwości.

A zaklęcia jeszcze dopracuję, proszę o czas
laska
PostWysłany: Sob 14:38, 10 Lut 2007    Temat postu: Warhammer II - Dodatkowe Profesje

Znaleźliście jakieś fajne profesje do drugiej części młotka? A może sami stworzyliście coś fajnego? Walcie tutaj informacje o profesjach których nie ma w podręczniku a które są warte uwagi. W wypadku gdy to będzie profesja stworzona przez kogoś innego, proszę o podanie źródła bądź autora.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group