Autor Wiadomość
Adamek
PostWysłany: Wto 13:20, 19 Lut 2008    Temat postu:

Tuerth napisał:
A jak rozwiązujesz kwestie sporne? Walka gracz-gracz albo coś od czego zależy życie jednego z nich?


Od tego kogo MG lubi bardziej Twisted Evil
Kruk
PostWysłany: Wto 13:12, 19 Lut 2008    Temat postu:

może będzie lepiej jeśli założymy inny temat na tego typu dyskusje. zapraszam do tematu Inne
tuerth
PostWysłany: Wto 9:34, 19 Lut 2008    Temat postu:

A jak rozwiązujesz kwestie sporne? Walka gracz-gracz albo coś od czego zależy życie jednego z nich?
tuerth
PostWysłany: Pon 20:46, 18 Lut 2008    Temat postu:

No grałem Ale walki wręcz była całkiem dobra z tego co pamiętam, ale grałem dawno[5-6 klasa podstawówki, czyli z 6 lat temu ]
A wnioski z całego podręcznika były, że walka wręcz jest OK, Potworów za mało, a czarowanie jest Złe![Z marzeń o idealnym RPG xD]
Kruk
PostWysłany: Pon 20:29, 18 Lut 2008    Temat postu:

bo pewnie grałeś z mechaniką. prawda? ja prowadzę narracyjnie. jak mówisz że celujesz na przykład grotem kolesiowi w czoło czy w jądra to jest pewne że padnie. i tak. można wzmacniać czary. po prostu deklarujesz że się skupiasz bardziej(łatwiej cie wtedy tracić hehe xd. żartuje). no ale jak uderzasz kogoś w zbroje to może nie działać jak byś tego chciał.
Kosiek
PostWysłany: Pon 20:17, 18 Lut 2008    Temat postu:

Wiesz, w Młotku na pierwszej profesji (nawet rozwiniętej), to trolla też możesz co najwyżej po jajkach podrapać... Ba! Czasem ork to za dużo.
tuerth
PostWysłany: Pon 20:12, 18 Lut 2008    Temat postu:

Z tego co grałem to mag jako taki do walki się nie nadawał. Grałem kilka razy i wyglądało to tak, że rzuciłem jakiś czar ofensywny[nazwy nie pamiętam ] Wzmocniony[bo chyba się coś takiego da zrobić] za całą manę[bo były jakieś punkty, możliwe że się tak nazywały] i czar ten nie dał rady zabić przeciętnego zbrojnego
Kruk
PostWysłany: Pon 18:46, 18 Lut 2008    Temat postu: Magia

1)magia u czarodziejów- magowie muszą pobrać trochę mocy z jakiegokolwiek żywiołu(woda,powietrze,ziemia,ogień). Ogień jest bardzo trudny do opanowania i najpotężniejszy i umieją z niego pobierać moc tylko doświadczeni magowie. W nawiasie jest podana kolejność, z którego żywiołu najłatwiej korzystać. Czary pogrupowane są w dziedziny.
2)magia kapłańska-moc pobierana jest od bóstwa. a zaklęciami są modlitwy. Aby wypowiedzieć modlitwę a tym samym czarować są wymagane dobre intencje. Jeśli kapłan chce czarować "bo chce" jest mu oczywiście trudniej.
3)magia druidzka-również opiera sie na modlitwach i przekleństwach(plagi).
4)magia wiedźmińska-składają sie na to znaki-najsłabsze czarodziejskie zaklęcia wymagające tylko krótkiego gestu. Wiedźmini pobierają moc z amuletów

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group