Autor Wiadomość
Benio2\Szymen
PostWysłany: Sob 8:34, 13 Paź 2007    Temat postu:

Aha a do kiedy są otwarte zapisy(o ile wogle)bo mój facet od polaka może by uczestniczył??
yawaris
PostWysłany: Sob 15:12, 29 Wrz 2007    Temat postu:

JA bym sie nawet nie zgodzila na uczestnika larpa w wieku ponize 16 roku zycia ...
Gambit
PostWysłany: Pią 8:06, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Popieram Adamka :hamster_smoke:
Adamek
PostWysłany: Czw 22:18, 27 Wrz 2007    Temat postu:

Tak, mimo wszystko uczestnicy są narażeni na rany i obrażenia w czasie gry.
Dużo tam leży szkła i gruzu, są stare studnie głebokie na pare metrów, co prawda będą oznaczone co jednak nie wiąże sie z ich zabezpieczniem i jakby nie patrzeć że przez głupią brawure można zrobić sobie krzywde, a osoby po ukończeniu 16 roku życia odpowiadają za siebie same i organizator nie ponosi za nich odpowiedzialności (Yawaris, D., Gambit, no i ja).
Gdybyś miał chociaż ukończone 14 lat, zgode rodziców (osobiscie bym sie musiał z nimi skontaktować) i warunek że miałbyś przydzielonego opiekuna pod postacią brata to moża by było przymrużyć oko na te dwa brakujące lata, ale w tym wypadku; rocznik 1995 jeszcze odpada...

Takie jest moje osobiste zdanie, ale jesli większa część organizatorów (patrz wyżej) sie zgodzi z tą to będziesz mógł zagrać...
Moją opinie znasz...
Benio2\Szymen
PostWysłany: Czw 16:50, 27 Wrz 2007    Temat postu:

A trzeba mieć skończone 16 lat żeby uczestniczyć w Larpioe ??
sarqah
PostWysłany: Wto 13:07, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Może lekki offtop, ale posiadam 20 petard wymaganych do zrobienia granatów. Moge porobić kilka, bo mam tez spory zasób grochu. Z chęcią sprzedam po przystępnej cenie Smile Musze ino wiedzieć, kto chce, i ile. Ogłaszam limit 15 sztuk. Napiszcie do mnie na PW, kto chce. Myśle, że 2zł za granat nie zrobi nikomu krzywdy... Pozdrawiam!
Adamek
PostWysłany: Wto 10:25, 25 Wrz 2007    Temat postu:

hmm dobre pytanie,
Powiedzmy do Czwartku przyszłego tygodnia...
tuerth
PostWysłany: Wto 9:53, 25 Wrz 2007    Temat postu:

A odpowie ktoś na zwrot: "Do kiedy zapisy"?[się oczywiście piszę, ale nie wiem czy opłaca mi się szukać ludzi zeby było "nas" więcej]
sarqah
PostWysłany: Pon 19:16, 24 Wrz 2007    Temat postu:

Na pewno na rynku, ale w czasie przedsylwestrowym. Wiem, że w sklepie Jager mozna kupić petardy bez problemu, mają tam korsarze 202, ale takowe są za małe. Może mieli już dostawe, i mają więkrze, tego nie wiem. Trzeba pojsc i sprawdzić. A co do wymaganych - w sklepie Harcerskim, w domu handlowym Lider można kupić, ale bez dowodu nawet tam nie warto zachodzić. Jak kupywalem tam sprwzynke, to musialem pokazać legitke, że mam ukonczone 14 lat... Pogarda.
yawaris
PostWysłany: Sob 18:58, 22 Wrz 2007    Temat postu:

hmmm

no dobra tu mnie masz Razz
tuerth
PostWysłany: Sob 18:57, 22 Wrz 2007    Temat postu:

A dodasz jeszcze punkt w Białymstoku w którym sprzedadzą wymagane petardy dla osób poniżej 18? Razz
yawaris
PostWysłany: Sob 18:28, 22 Wrz 2007    Temat postu:

Bez repliki tez cos zdzialasz ale replika to dobry pomysl Smile 120 zl na springa to nie tak duzo a juz taki gun daje wiele Smile

Poza tym dobrze jest znalezc jakies kamo/niebieska koszulke i cos co przypomina kamizelke Smile

Dodalem tez linka jak zrbic granaty. koszt 20 zl za okolo 12 sztuk Smile
kelus
PostWysłany: Czw 19:47, 20 Wrz 2007    Temat postu:

Replikę myślę, że trzeba mieć, bo dużo nie zdziałasz Wink

Dojazd na miejsce linią 104 z pod ratusza w kierunku Juchnowca.
tuerth
PostWysłany: Czw 16:44, 20 Wrz 2007    Temat postu:

Koniecznie trzeba posiadać PCV? Albo replike??

I nie ma jakiś alternatywnych oznaczeń? Bo moro albo niebieskiej koszulki to ja nie mam. A na nic mnie nie stać...

A dodatko:
1.Do kiedy zapisy i w jaki sposób?
2.Jak z dojazdem i takie tam Mam nadzieje że ktoś graczy tam zaprowadzi xD
Adamek
PostWysłany: Czw 9:45, 20 Wrz 2007    Temat postu: LARP WH40k, troche zasad

W tym temacie opiszemy pare dodatkowych zasad dotyczących walki i sprzętu, zaczne jednak najpierw o terminie i miejscu, LARP sie odbędzie 06.10.2007 a gra sie odbędzie na terenie zabudowanym w Hryniewiczach.
Pare spraw o których jeszcze trzeba nadmienić:

1.Zasady bezpieczeństwa:
- Obowiązkowe gogle ochronne, jeśli gracz nie będzie miał okularów ochronnych bądź gogle nie wytrzymają serii testowej to zostanie wyproszony z terenu gry i nie dostanie pozwolenia na branie udziały w tymże LARP-ie...
- Obowiązkowo mocne, wytrzymałe buty, tam jest dużo szkła i gruzu.
- Gracze jak chcą to mogą wyposażyć w maski ochronne na nos i usta, to już osobista sprawa i inwencja gracza...
- Nie uderzamy kolbą (a szkoda), ogólnie walka wręcz jest zabroniona nie licząc walki na PCV
- Walczymi z głową, ale chodzi o to że tylko walimy po głowie, ale też walczymy z rozwagą i dbając o bezpieczeństwo innych uczestników gry...

2.Sprzęt:
-Każdy uczestnik gry ma obowiązek posiadać na czas gry; gogle ochronne, replike broni, broń do walki wręcz (PCV),
dodatkowo gracz grający po stronie odpowiedniej frakcji ma mieć odpowiedni strój, znaczy sie:
Gwardziści:
- Zwykłe moro, wystraczy kurtka
Eldarzy:
- Niebieski podkoszulek nałożony na dowolne ubranie i opaska na czoło (dowolny kolor)
Dodatkowe wyposażenie typu, latarka, woda, żywność, ochraniacze na stawy, rękawiczki to już jest dowolność i wybór gracza
Gracz który w jakiś sposób wykona sobie coś na rodzaj pancerza (średni bądź cieżki pancerz) to będzie można dodać sobie dodatkowe punkty życia, zależnie od pancerza oczywiście...

3.Drużyny:
Jak sie zapewne domyślacie gracze będą podzieleni na dwie drużyny, jak w każdej drużynie jest podział obowiązków czyli:
- Dowódca
- Adiutant (zastępca, pomocnik dowódcy)
- Medyk
- Reszta to już są żołnierze, ale mogą wybrać specjalzacje, czyli;
Ciężka broń, obsługa Heavy boltera
walka wręcz, możność noszenia małej tarczy
Snajper, posługiwanie sie snajperką
Po zgłoszeniu sie wszystkich graczy i ustaleniu kto do jakiej frakcji przynależy, drużyna sama ustala sobie dowódce i medyka, przy dużej liczbie graczy dodamy też Psionikow i FarSeerów

4.Punkty życia i rany:
Każdy gracz ma 2 pkt życia, dodatkowo każdy gracz na starcie lekki pancerz który daje 1 pkt życia, czyli kazdy zaczyna z 3 pkt życia.
każde trafienie czy to z PCV czy z kulki odbiera 1 pkt życia.
Granat obiera 2 pkt życia
Średni pancerz zapewnia 2 pkt życia dodatkowo, zaś cieżki pancerz aż 3 pkt
Postać która ma 0 pkt życia pada na ziemię i nie może brać udziału w walkach, do czasu aż ktoś go nie dobije lub medyk nie podniesie.
Gracz posiadający 1 pkt życia może być leczony przez medyka raz na 15 min przywracając mu 1 pkt życia.
Medyk może sie też leczyć samemu

Póki co tyle, jeśli ma ktoś propozycje lub sugestie to pisać w tym temacie...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group